2014. október 22., szerda

Soo wish list

 (képek: fehér ing, bokacsizma,gyapjú kabát - Mango, füles sapi - Zara)






















(képek: összes Mango, innen: shop.mango.com)




Mára talán tényleg beköszöntött a hideg ősz, éjszaka megérkezett az előre beígért hidegfront. Fúj a szél, lehűlt a levegő, a nap ha süt is, már közel sem olyan melegen. Kicsit szomorkás, de nekem öltözködés szempontjából az egyik kedvenc időszakom ez. Ebben a bejegyzésben néhány olyan darabot hoztam össze, amik közül bármelyiket elfogadnám, mindegyik mindegyikkel kombinálható, és amiket persze plusz kiegészítőkkel  (harisnyával, sálakkal, ékszerekkel) lehet még ezerféleképpen variálni, de én ezt most (a kollázsok formai egységességét, illetve az egész bejegyzés esztétikai összképét szem előtt tartva) szándékosan kihagytam, inkább a fantáziátokra bízom, elvégre ilyen egyszerű darabokhoz úgyis mindenki más kiegészítőket képzelne el. ;)

Visszatérve a kívánság listámhoz: egy hosszú, zsebes fehér ing, illetve egy oversized gyapjú kabát és egy rövidebb fazonú fekete pulcsi (amit magas derekú alsókhoz és hosszú ingekhez is fel tudok húzni) mindenképpen szeretném, ha a gardróbom részévé válna, előbb vagy utóbb, remélhetőleg még a hidegebb szezon során. Bőrszoknyákat is régóta nézegetek, hiába, illetve az ízlésemnek megfelelő és elérhető áron lévő fekete bőr bakancsot se találtam még meg (ezeket a darabokat sem láttam élőben, csak a webshopon, ami lehet jobb is, mert sokszor bizony csalódik az ember... ), annyira nem, hogy kezdem realizálni, talán ez a kombináció nem is létezik. :( Mivel az igazi bőr elég borsos áron van, ez a két darab valószínűleg még várat magára egy jó ideig, persze a minőség jó befektetés hosszútávra, de ilyen összegektől nehezen válik meg az ember, vagyis inkább az átlag magyar egyetemista...

A harmadik kollázs inkább egy kis csemege: a lakk mokaszin (ugyan ilyet turkáltam 2000 Ft-ért tavasszal!) már lehet, hogy csak jövőre kerül újra a lábamra, de ezt találtam odaillőnek a fekete táskával. Ami a színes felsőt illet, az az absztrakt és mindenféle más mintás (állatmintás, pöttyös, csíkos, fekete-fehér) anyagok iránti személyes vonzalmam és függőségem igazolása (aki ismer, az tudja), bár mostanában (és haragszom is magamra emiatt egyébként) elég egyszerűen öltözködöm, főleg feketében, persze - és itt jön egy örök érvényű igazság - ami a legegyszerűbb megoldás, amennyiben biztosra akarunk menni.

Köszi, hogy végigolvastad! Remélem tetszett, puszi!
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése